Кандидат економічних наук.
Доцент кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету.
e-mail: rvboiko@ukr.net
Бойко Руслан Васильович, народився 24 травня 1972 року у місті Києві.
У 1989 році закінчив Хмельницьку загальноосвітню школу №24, де одержав атестат про середню освіту.
З вересня 1990 року до липня 1995 року навчалася у Технологічному університеті Поділля м. Хмельницький, де отримав повну вищу освіту за спеціальністю: «Економіка та управління в машинобудуванні».
У січні 2001 року захистив дисертаційну роботу за темою: “Економічні методи оцінки економічних рішень (на прикладі підприємств машинобудування)”. У червні 2001 року Рішенням президії Вищої атестаційної комісії України було присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук.
У червні 2003 року Рішенням Атестаційної колегії України було присвоєно вчене звання доцента кафедри економіки.
З вересня 1999 року до серпня 2003 року працював викладачем кафедри економіки Технологічного університету Поділля, м. Хмельницький.
З вересня 2003 року і до цього часу працюю доцентом кафедри маркетингу і товарознавства Хмельницького національного університету.
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Навчальні посібники:
- Маркетинг: [навчальний посібник] / С.В. Ковальчук, В.Л. Карпенко, Р.В. Бойко та ін. – Львів : “Новий світ – 2000”, 2015. – 679 с.
- Рекламний менеджмент : навч. посібник / С.В. Ковальчук, Р.В. Бойко, А.В. Корюгін та ін. – Львів, “Новий Світ-2000”, 2017. – 269 с. – 7,5 д.а. Рекомендовано до друку МОНУ лист № 1/11-20240 від 23.12.2013 р. ISBN 978-617-7519-12-5.
Монографії:
1) Бойко Р.В. Організація маркетингових досліджень на підприємствах України / Р.В. Бойко // Маркетингові інновації в економіці і бізнесі : Монографія / За заг. ред. С.В. Ковальчук. : Хмельницький, 2013. – 322с. – С. 58-58.
2) Бойко Р.В.. Організація маркетингових досліджень на підприємствах України: Монографія / За заг. ред. С.В. Ковальчук. : Хмельницький. – 2011.
Основні публікації:
-
- Бойко Р.В. Формування стратегії розвитку підприємства // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. №5.2019. – С 19-25.
- Бойко Р.В. Використання маркетингових інструментів в управлінні сільськогосподарським підприємством // Вісник ХНУ, Економічні науки, Т.1, №5, 2016. С. 35-40.
- Бойко Р.В. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Т.2. №5.2018. – С 31-36.
- Бойко Р.В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Т.1. №6.2017. – С 42-48.
- Бойко Р.В. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ТОВАРОРУХУ. – / Р.В. Бойко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. т. 2. – №5. 2014. – с. 128-133
Підвищення кваліфікації:
Вебінар на тему : “Використання CRM системи Бітрікс24 в бізнесі: маркетинг, менеджмент, фінанси та управлінський облік” Сертифікат Бойко Р.В.
Проведення навчальних занять, захисту курсових робіт та іспитів із використанням сучасних інформаційних систем і технологій (zoom, viber, telegram) з дисциплін: «Маркетингові комунікації», «Маркетинговий менеджмент». Наказ №99КП від 4.05.2020
НАУКОВЕ СПРЯМУВАННЯ
Проведення маркетингових досліджень в ринкових умовах
Комунікаційна діяльність суб’єктів ринкових відносин.
ЗАХОПЛЕННЯ
Плавання, активний відпочинок.